Nödvändigt och onödigt

 
 

Miss manga mascara,

nya favoriten fick följa med hem.

 

Ny bh och trosor från Lindex.
Har inga bh som passar längre.
Tuttarna vart större och

hängigare efter två ammande barn.
Jag är ute efter nya och sköna bhar.
Så behöver jag nya trosor och strumpor.

Bara för det så ska jag försöka få det matcha.
Vilket jag egentligen tycker är töntigt för det är ändå ingen som ser det.

 

 
 

Fästings och löss brickor till hundarna. 325 kr st och räcker i två år. Inget som är giftigt för barnen eller hundarna. Det bästa mot att hålla fästingarna borta. Visst får Rocky någon fästing, men det är inte många. Zelda får typ två st på ett år. Men hon är en fin liten dam som aldrig skulle hoppa in i högt gräs eller en lerpöl. Rocky däremot bangar inte.
För mig är det viktigt att det funkar och att den inte är farlig för hundarna och oss.

Plus i kanten är att den håller länge.
Finns att köpa i djuraffären i Medborgarplatsen.

 
 
 
Mini kit av sandleksaker.

Perfekt att alltid ha under vagnen.

 

 

 

Ett nagelkit.

Bara för att jag vill få långa naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0