En helt vanlig onsdag

 
 
Rätt så skönt att få sovmorgon till halv 8 när natten varit jobbig.
så som alla nätter varit den senaste tiden.
Kevin, Rocky och Ellie sova med mig, så otroligt mysigt att ligga och sov tillsammans.
Enda viktiga för mig är att dom somnar i sina sängar.
Morgon promenad med Rocky så som alltid.
Av någon anledning ville inte Ellie gå själv så i med vagnen med dom båda ner till öppna förskolan.
Där Ellie lekte rövare, dock var inte alla andra barn lika roade.
Pyssel vart det,inte lika mycket som vanligt ,
väl hemma vart det lunch och en lång sovstund för Kevin. som var så trött.
Under tiden hängde Ellie och jag tvätt,övade på ljud och satte pussel.
Promenad, lek i skog och parken fram till det var dags för middag.
Middagsgäster fick vi av min mamma, lillasyster och Christer.
Böjds på köttfärssås med pasta.
Mer lek och bus, lekte med leksaker, kurra gömma och kull vart kvällens avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0