Nya tag

 
 
Första gången vi var på öf för den här terminen och barnen hade det super.
Till en början höll dom sig tillsammans, pysslade och målade. 
Tog inte lång tid innan dom sprang åt olika håll i olika rum, höll på sina små bus och lekar. 
 
 
Kevin tog en tre timmars lur!
Under tiden pysslade vi inför Ellie kalas, mitt i allt säger hon
- nej mamma, jag trött! 
Så jag bädda ner oss in soffan. 
Lite mellis när Kevin vakna.
 
 
Lek i parken och i skogen. 
Roligaste var det i skogen, framför allt kasta jord i vattnet, gå runt med långa pinnar, leta kottar och leka kull. 
 
 
Laga mat, baka, städa och mysa fick det bli dom sista timmarna för barnen. Ja dom hann nog somna innan dom la sig på kuddarna.
 
 
Jag tog ett pass med pilates bollen, svettigt och gissa vem som kommer
ha träningsvärk imorgon!   
Nu är jag ner bädda i sängen med värmedynan, så god natt ! 

Kommentarer
Postat av: Anna s

Hej skulle du kunna vara en ängel och hjälpa studenter från Nordisk designskola och svara på denna enkät?
https://sv.surveymonkey.com/s/VMNG7NK

2014-10-02 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0