22 sept 2014

Barnvakt, check.

Bokat tid för naglar, check.

Lämnat in vin/champagneglasen 
på gravering, check. 
 
 
Min lillasyster och hennes vän ska vara barnvakt åt våra barn. 
Eftersom vi vill ha barnfritt, 
då det kommer serveras alkohol. 
 
 
Bokat tid på nagelsalong 2 dagar innan bröllopet. Valde en salong som är nära och bra för min mamma. 
Som kommer få ta hand om barnen under tiden. Tyvärr är det Fredriks jobbar vecka den veckan vi gifter oss.
Så typiskt va..? 
Förhoppningsvis kan Fredrik få byta vecka, men han blir såklart ledig på fredag morgon om han inte kan byta vecka. 
 
 
vi fynda 10 st vin/champagneglas för 20kr. Fredriks morbror fru har något som går att gravera på glas. 
Hon ska skriva våra namn på två av glasen som vi ska skåla med under mottagningen. Därefter kommer vi lägga undan dom så dom inte försvinner med resten av glasen från mottagningen. Så har vi ett fint minne av våran dag. Vad vi ska göra med resten
av glasen är ju en bra fråga. 
 
 
Härligt att få så mycket av checkat. 
Vänner jag pratar med blir lika förvånade när jag berättar vad som är fixat.
Tycker jag är hel galen. 
Jag anser forfarande att det är bättre att börja i tid än försent. Skönt att inte stressa, tänka igenom och ha tid att känna efter så det blir rätt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0