Tävling !

 
Dessa fina namn tavlor gör min kära vän.
En lite roligare namn variant som beskriver hur barnet är som person. 
Ellie och Kevin har en varsin
som får pryda deras rum. 
 
När man beställer er tavla får man välja:
 
- vilka ord man vill ha.
 
- Valfri färg.
 
- Med eller utan stjärna.
Med eller utan hjärta.
 
- framkalla i det format du vill ha hemma.
 
 
Nu har en av er chans att vinna en personlig namn tavla värd 150 kr. 
 
- Genom att dela inlägget för era vänner. Antingen på bloggen, facebook eller Instagram. 
Meddela mig genom att tagga mig eller lämna en länk i kommentar fältet. 
( Ina Hols på fb, inahols på insta)
 
- kommentera att du är med och tävlar och beskriv med två ord hur ditt barn är. 
Samt glöm inte att fylla i ditt namn och din email adress. 
 
Tävlingen avslutas den 23 augusti
Sedan drar jag och Cassandra en vinnare. 
 
Lycka till 
 
För er som vill beställa en tavla utan att tävla kontakta då Cassandra direkt. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0