Dove



Efter denna vecka så förtjänar jag ett riktigt spa dag. 
Behövs ju inte vara speciellt eller dyrt. Köpte hem olika produkter ifrån dove. Deras spa Body lotion, body cream och hand cream.
Samt shamooo, balsam och hårinpackning och tvål. 
Jag har rätt känslig hud och är rätt kräsen. Dove har jag inte reagerat på och gör min hud så len. 
Dessutom luktar det gott och jag älskar att kunna köpa alla mina hygienartiklar inom ett märke. 

Efter någon timme i badet känner jag mig som en helt ny människa.
Nyrakade ben, fixade ögonbryn och fötter, nymålade naglar och en helt underbart len kropp som luktar vanilj och blommigt. 
Jag känner mig lyxigt fräsch! 
Mycket passande med tanke på morgon dagens festligheter. 
Super nöjd över Goodness från Dove DermaSpa. Så jag måste hitta oljan också. 

Men nu säger jag god natt för det behövs lite skönhetssömn också. God natt 
❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0