20 agu 2014

Jag har tre brudtärnor, 
(Men dena ena kommer tyvärr inte få vara med på allt då hon är under 18 år. Vi har nämligen valt ett barnfritt bröllops middag/fest. 
Blandade känslor inför det valet. 
Men glad att vi kom fram till det.)

I alla fall, Fredrik har två marskalker.

Malin, Fredriks lillasyster. 
En sjukt underbar tjej, starkare person går inte att hitta. 
Ironisk nog har jag och hon inte alltid kommit överens, haft våra bråk.
Men idag har vi ett otroligt bra band till varandra. 

Någon jag kan lita på. 

Elle, en kär barndoms kompis.
Vår vänskap började för 17 år sedan.
Vi har vuxit upp med varandra, 
som systrar. Genom gått massor tillsammans,

både gott och på ont! 
En kär vän som håller mig varmt om hjärtat.


Sofia, min 10 år yngre lillasyster.
Som jag har fått sett henne växa, 
i 14 år. Helt unikt vacker, både på insidan och utsidan. 

Älskade syster.


Inga av brudtärnorna var något svårt val. Ett självklart val.

Fredrik har valt sin bästa polare som han har vuxit upp med och en polare från lumpen, även han är en av hans bästa polare.

kommer ta en grupp bild inom kort framtid.


En bra blandning, alla 5 med olika egenskaper och personligheter. 
bröllopsdagen kommer bli fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0