Fru och man

 
Fru Hols.
Nu mera är jag Fredriks fru. 
 
jag känner inte någon skillnad på att
vara fru eller inte.
Jag är ju fortfarande jag. 
Lika förälskad i min man. 
Fast att säga "min man" känns pirrigt och helt fantastisk bra. 
Min man, ja det är något nytt jag säger när jag ska berätta om Fredrik. 
Min man, hehe fortfarande lika roligt.
Till och med att skriva eller tänker på det.  
 
Men att vara fru är inget annorlunda mot innan. 
Jag plockar undan samma saker varje dag, lagar mat, bakar, syr, lagar leksaker, shoppar, handlar mat, går på promenader, leker i parkerna, planerar veckornas planer samt kalas men det absolut viktigaste är att leka med barnen. Vardagen är sig lik.
Bortsett ifrån att jag är fru och har fått en till stor familj och släkt, som jag sett som en del av oss. Jag är otroligt lycklig över att Fredriks familj och släkt är helt underbara. 
 
Jag älskar mitt liv som det ser ut,
Jag älskar min man, mina barn och hundar. 
Livet går bra och lyckligare än
så här går det inte att bli. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0