Gör det bästa

 
Att vara sjuk som förälder är ingen lyx direkt, framför allt för en som är ensam.
 
Men massor med beröm till mina älskade barn som fann sig i det. 
Som snällt hjälpte till med det som skulle göras. 
Lekte själva och körde sitt race. 
Byggde hus till Elsa, Anna, Christoffer, Sven och Olof och lekte vidare. 
 
När Kevin sov sin lur, gick även jag och Ellie och la oss. Även om Ellie inte somna så gjorde jag det. 
Hon har svårt att ligga stil och att somna. Jag är chockad att hon gav mig 30 min sömn utan minsta problem.
 
Vi tog oss ut, vi träffa Jenny och hennes 5 barn. Att vara inne en hel dag är omöjligt både för mig och barnen. Springa av sig i parken och i skogen är ett måste.
Middag i magarna för att sedan ta oss ut igen för att spela ute fotboll fram till kl 21. 
 
Även om huvudet känns som den ska sprängas så var det så värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0