Dagens

 
 

Idag har jag varit lite mer aktiv
än vad jag har varit på länge.
Fått en hel del gjort, bara sånt jag orkat.

Gick upp med barnen, morgonmys❤️️. 
Efter frukosten somna jag under
tiden barnen och Fredrik var ute. 
Samlade lite kraft för att plantera
om herr tomat som Ellie har döpt den till. 
Fyllde även på lite jord hos
dom som behövde lite mer. 
Villa. 
Plocka fram alla pärlor med
Ellie för att göra fler fjärilar och prinsessor. 
Villa.
En kort promenad och mellis.
en lång läs stund med barnen.
Middag, promenad och lite lek i parken.
När vi kom hem ställde jag mig
för att göra lite naturgodis. 
 
Villa.
Haha många pauser det blir. 
Barnen leker på, myser, leker,
myser och så vidare under tiden. 
När barnen somnar ska vi starta en film. 
 
 
Idag ringde jag även kliniken för en knöl och ett stort blåmärke jag har haft sedan dag ett som sitter ovan på tutten. 
Inte lagt så stor vikt på den då den bara varit där. Men nu har den börjat göra ont, blivit större både knölen och blåmärket.
Men det var ingen fara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0