Fin dag

 
 
En dag som började och avslutade med att hoppa på studsmattan. 
Väldigt bra dag, glada barn
och hundar och vuxna.
 
Mesta av tiden har spenderats ute. 
Hoppat, lekt med vattenpistoler, sparkat boll, badat, hoppat studsmattan, villat och fikat. 
Vi åkte även in mot centrum
för att köpa en sport bh och sprejflaska. 
Ett misslyckats försök för inget
av det hade dom. 
 
Som tur var lyckades Fredrik laga sprejflaskan. Så när barnen sov tog jag
med mig lillasyster Maria. 
Vi vart nästan klara med projektet,
tyvärr tog sprejen slut. 
 
Nu är jag helt slut och sängen lockar kraftigt även om jag inte kan sova hela nätterna, vaknar ofta av att det för ont i ryggen eller stygnen. 
Fy så obehagligt att bara kunna sova halv sittande. Längtar till tiden jag kan sova på magen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0