Månaderna innan bröst op

Gick hem och gjorde ristestet. 
Det som behövs är ris och hudfärgade strumpor/strumpbyxor.  
100cc motsvara 1 dl ris.
400cc motsvara 4 dl ris.
Eftersom jag har köpt bröllopsklänning och festklänningen till bröllopet.
Så var det bara att testa
med rispåsarna i klänningen. 
Perfekt, inga problem där.
Testade olika plagg och kändes
fortfarande verkligen så rätt. 
 
 
Nyfikenheten på vilken bh storlek jag kommer få. Gick runt och kolla olika bh-ar. Finns så mycket fint och var en hel del ville jag köpa hem. Köpa en helt ny garderob med snygga och matchade underkläder, vilket egentligen inte är min grej.
Alltid tyckt att underkläder är inget viktigt,
det är inget man ser ändå. 
 
Så var det bara att ta mig i tur med bröllopet. Målet var att vara helt klar
med all planering inför bröllopet. 
Att jag bara kunde villa efter op,
utan att känna stress inför bröllopet. 
Vi hann inte bli klart med allt angående bröllopet.  
Som tur är det bara möten med alla inblandad och provsättningar kvar. 
Det är inget som kommer hindra mig.
Finns tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0