På konsultation

 
Jag var väldigt nervös och förväntansfull.
Fredrik fick följa med.
Svärmor var barnvakt. 
En proffsig kirurg med humor.
Han berätta mycket om hur läkningen går till, råd, inläggen och hur det går till.
Jag behövde knappt ställa några frågor för han tog upp allt jag undra över. 
Jag fick berätta hur jag vill ha mina tuttar.
Jag vill ha ett par tuttar som passar in på min kropp, åt det naturliga hållet. 
Sedan var det dags för han att se hur han skulle göra, vilken storlek som skulle passa och så tog han några foton innan det var dags att testa inläggen.
Jag fick prova 350cc det kändes bra,
men han fråga ifall jag ville prova något större, testade då 400cc. 
Det vart en wow känsla.
Passade så bra in till min kropp. 
Innan jag hann svara sa han det här är perfekt. Kan ju inget annat än att hålla med om det. Perfekt storlek på min kropp.
Så vi boka en operations tid. 6 maj.
Vart även garanterad att det inte skulle kroka med bröllopet. 
Att läketid räcker gott väl till bröllopet.
 
som allt annat i mitt liv, 
följer jag magkänslan. 
Känns det rätt, så kör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0