Stygnen

idag för första gången såg jag hur såret
och hur stygnen ser ut.
Det förklara ju ändå rätt bra varför jag har ont. Känns ändå bra att se att det inte är så
jätte rött runt omkring. 
Men jag bör börja tagga ner.
Ta det lugnt. 
 
 
Är så mycket jag vill göra och
jag känner att jag orkar. 
Men slutet av dagen kommer smärtan.
Då är det jag som ligger i sängen och svär att jag kanske inte borde gjort allt det där,
att imorgon ska jag ta det lugnt.
Att jag aldrig lär mig. 
 Ett nytt försök imorgon. 
 
 
Jag velade fram och tillbaka om jag skulle lägga upp en bild så ni fick se. 
Men jag vet inte hur intresserade ni
är av bröst förstoringen 
Självklart delar jag med mig om
ni vill se och läss om det.  
 lämna gärna en kommentar om det. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Lägg gärna upp en bild på hur såren/stygnen ser ut. Läser gärna om hur du upplever hela resan med förstoringen och allt😊 grymt bra att du faktiskt genomförde detta för din egen skull även fast din snälla blivande man sa att du var fin i alla fall. Kroppen förändras nog så mycket ändå under graviditeterna. man förtjänar att må bra med sig själv! Kram!

Svar: Hej hej
Tack snälla :)
Känns jätte bra att gjorde detta, älskar verkligen mina tuttar. :(

Nu kommer jag dela med mig om om förstoringen och allt vid sidan om :)
Ina - en mammas historia

2015-05-15 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0