Årets mässa.

 
Årets Bak&chokladmässa, var tyvärr ingen vidare. 
Till min stora besvikelse så blir den bara sämre.
Men vad gör det när jag hade ett grymt trevligt sällskap?
Johanna, Ia och Clara.
Vi gick runt, fnissa och köpte lite gott.
Drygt 3 timmar senare avslutade.
Jag och Johanna åkte för att äta Indiskmat.
För att sedan gå hem till mig för att slänga oss i sängen med en varsin kopp te.
Bara för att fortsätta vårt snack om livet.
 
Fina Johanna.
Kan gå månader utan att vi pratar med varandra,
men när vi väl ses så är det som vi aldrig varit ifrån varandra.
 
Åter till mässan.
Jag skulle vilja ha mer bakprodukter.
Redskap, bakverk eller bara inspiration om bakning.
 Men verkligen tummen upp att det finns så man kan se när ett häng bagare baka,
finns möjlighet att testbaka och smakprovning.
Choklad finns det i mängder, nästan så man bara blir mätt av att se på allt.
Hel fantastisk syn.
 
Kommer jag gå nästa år?
Tveksamt men man vet aldrig.
Kanske blir något extra bra nästa år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0