disney

 
Jag har alltid älskat Disney, vuxen som barn filmer, lika så med Disney böckerna. 
Så gissa om jag älskar serien också.
Nu ska jag åter upp ta min Disney samling.
Barn och vuxen filmerna. 
 
Disney böckerna.
När jag var liten samlade mamma ihop en fin samling av Disney böcker som jag eller ja barnen har fått. 
Mysig läsning om kvällarna. 
 
Drömmen har alltid varit att åka till Disney land, men det får vänta tills barnen blir en aning större. 
Fredrik är nog också rätt sugen på att åka ditt. 
Stackarn blir hjärntvättad.
 
Favorit filmen är skönheten och odjuret
För min del. 
Frost är Ellie.
Kevin har ingen ifrån Disney, 
men det är draktränaren.   
 
Vilken är din Disney figur ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0