Morgongåva till han

Som säkert så många undrar över.
Vad fick Fredrik i morgongåva.
 
Han fick ju 4 gåvor under 4 olika tillfällen.
 
 
Första gåvan fick han när han gjorde sig i ordning.
Inte av mig personligen, utan bestmannen fick vara budet.
 
Var lite smått och fint att ha på sig under bröllopet.
Slipsnål, marschalknappar och ett par strumpor där det står * if you get cold feet. 4 juni 2015*
Texten skrev jag in själv.
Riktigt kul och jag tror allt en del fick sig ett gott skratt.
 
Andra gåvan fick han minuterna innan dom skulle in i kyrkan.
Även här fick bestmannen lämna över det.
Men denna gång vart det någon dom alla tre behövde. Tre shot flaskor med whisky.
Enligt dom själva satte det riktigt bra för att lugna nerverna.
 
 
 
Tredje gåva fick han av mig när vi var på väg till herrgården.
En dyrare och finare whisky, tre ciggarer, whisky stenar, whisky pinne, ölkorv och tre whiskyglas.
Men ett av glasen var ingraverade med texten * Fredrik jag älskar dig till slutet, din Ina*
 
Sista gåvan fick han dagen efter bröllopet. 
En kärleksbok som jag har pysslat ihop.
Den tog evighet att göra. Haha
 
Det har tagit mig månader att få i ordning på.
Vissa grejer är svårare än andra att få tag på.
Så bäst för han att han älskade det här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

fina inslagningar! :) ♥

Svar: Tack snälla :D
Ina - en mammas historia

2015-09-10 @ 14:38:17
URL: http://hemmahosfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0