Kom ifrom

 
Nu har jag hittat något nytt inom träningen.
Moveapp
Jag kan träna hur, var och när jag vill.
Jag har tillgång till 100 tals olika träningspass, övningar och veckoprogram.
Finns en massa mer bra funtioner.Allt detta för 129 kr i månaden, ingen bindningstid.
Ta er en titt, finns mycket roligt att välja på.
Yoga, dans och få hjälp att bli en bättre löpare.
 
 
 
Jag påbörjade mitt första pass ifrån veckoprogrammet 60 dagar till midsommar igår.
Man tränar 2-3 gånger i veckan, passen är högintesiva
med både uppvärmning och strecting.
9 veckor med bra tränings varition.
 
Om jag har träningsvärk idag, svar ja!
Idag ska jag göra mitt andra pass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0