Barnens rum



Idag, typ hela dagen har vi rensat, sorterar och möblerat om i barnrummet. 
Flera timmars arbete. 
Mycket och då menar jag mycket leksaker har fått åkt ut, 
ett jätte stort Tyvärr.
Det sjukt underbara köket var en av dom. Vi tänkte nog ställe upp det i förrådet ett tag och sedan ställa tillbaka det för att se om dom börjar leka med det igen. Jag älskar det köket! 


Vi har varit i förrådet för att plocka ner ett ridarslott, My litel ponny och utklädsel kläder.
Det var riktigt uppskattat. 
Finns mer saker som jag vill få ner, 
men det får bli Fredriks jobb när han kommer hem. 

Så i veckan ska jag åka och köpa en och annan förvaringslåda, 
ett klädställ och galgar. 

Galet nöjd med dagens insatts. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0