Dag 3 på C9

Dag 3 på c9 

Dom två första dagarna har varit rätt så jobbiga. Ingen mat bara en massa otroligt äckliga gelo shot och en proteindrink. Så levt på en massa vatten. 

Dag tid har det gått väldigt bra. 
Men på kvällstid har det varit fruktansvärt jobbigt. 
Det är just kvällstider då min aptit börjar och då jag rensar kylskåpet. 
Måste börja äta dagtid och inte kvällstid. 

Idag har jag börjat simma. 
Älskar att vara i vattnet, känns helt fantastiskt. Så imorgon är målet att simma 40-60 min. 
Samt börja springa.
När Fredrik är hemma så är det hemma träning som gäller för hela slanten. 



Jag har totalt minskat 18,5 cm på hela kroppen på bara tre dagar.
I vikt är det - 1,4. 
Nu känns det så värt det dom två senaste dygnen. 

Samt att jag nu känner mig piggare, 
Nu när jag både har fått i mig en proteinschack till frukost och middag. Till middag blir det kyckling. Som jag längtar. 


Men skulle verkligen behöva "lite" tips på hemmaövningar, gärna ett schema med hur många av varje övning man ska göra.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova att ladda ner 7minuters tränings appen! Väldigt bra när man vill träna hemma.

Svar: Tack för tipset, men den appen har jag. :)
Ina - en mammas historia

2016-02-03 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0