Min lilla kille



Min son kommer ge mig gråa hårstrån i för tid. Tredje sjukhus besöket på ett halv år med honom. 
Sprucken läpp för han körde cross på cykeln, så har han ätit diabetes tabletter och igår kväll var vi där igen. 
För att UNGEN stoppa upp en popcorn stjärna i näsan!?!?! 
Satt så pass långt in men 
man såg en bit av den.

Här hemma försökte vi med nässugen, föräldrakyssen och näsdroppar. Inget funka. 
Fredrik som såklart jobba fick ringa vårdguiden, där dom ville att vi skulle åka in till Karolinska.
Värmdö till Karolinska med två barn och utan körkort. Toppen kombo! 

Så i panik ringer jag runt. För hjälp att ta Ellie och någon som kan köra. 
Men som tur var löste det sig på helt grymt och smidigt sätt.
(Otroligt tacksam). 

Återigen på sjukhuset fick jag göra föräldrakyssen två gånger, ihop om att den skulle ha åkt ut. Inte det inte. 
Så in på vuxen akuten, där dom har rätt verktyg för att ta ut den. 

Under hela tiden vi vänta så var Kevin hur glad och busig. 
Tyvärr försvann det så fort vi kom in till doktorn, vilket jag förstår.
Stackars min lilla kille.
Led med han och så ledsen han var. 

Som tur var så vände det fort så fort vi lämna doktorn. 
Där var min glada kille igen. 
Ja vi tvär slockna så fort vi kom hem. 

Han lär nog aldrig stoppa upp något i näsan igen. 
Nu hoppas jag att vi slipper sjukhuset på ett bra tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0