Denna dag ❤️️


Idag har det verkligen varit fullt ös.
Just så det ska vara.

Vi starta dagen med smitning.
Kevin ville vara en påskgubben och Ellie påskhare. 
Kevin satte länge framför spegeln och beundra sig.
 - jag är snygg. Fick vi höra några gånger om.

En skogspromenad med hundarna innan vi tog bussen till Nacka forum. 
Där vi spendera en hel del och pengar.
Vi avslutar shoppingen med bus och lek i lekhörnan. Jag avnjöt en chailatte under tiden som sprang av sig. 

Vi kom knappt innan för dörren innan vi gick ut igen. Tog en promenad med hundarna och sedan satt vi oss ner med  våra leksaker. 

Så väl hemma vart det städning och tårt förberedelser under tiden barnen lekte med sina kompisar, 
Nika, Nova och Eliot. 

Nu ska jag sätta mig ner och pyssla lite påsk fint inför morgon dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0