nu kör vi, igen

Mina tankar kring kost och träning.

Just nu har jag ett träningsprogram, som är 4 dagar i veckan i 8 veckor.
Träningspassen ligger på 20-40 min och är väldig varierande.
Mycket ben&rumpa, mage&rygg och kondition. Bästa av allt är att jag kan göra detta hemma, allt jag behöver är träningsmatta, hantlar och gummiband.

Efter dessa 8 veckor så tänkte jag börja med helkroppsfys.
Hel kroppsträning, styrka och kondition i tre dagar i 6 veckor. Passen ligger 20-40 och kan göras hemma. Ska även få in en och annan joggingrunda i veckan.

 Så har jag även en vardagsträning att gå

10000 steg om dagen. 

 

 
  

Kosten är relativt oförändrade, ingen socker och ska börja äta regelbundet. Jag har ingen vidare bra relation till mat. Så jag väljer att jag äter vad jag vill men på fasta tider. I vanliga fall kan jag skippa att äta på dagar för att sedan äta allt jag kommer åt.

2 liter vatten om dagen plus 4 koppar detox te (allt för att bli av med sötsuget).

Tror ni jag klara detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0