När helgen börjar perfekt men slutar lite sisådär


(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vår lördag beståd av både städning, rensning och bakning med hjälp av 4 fantastiska barn. Som jag mutade med att få baka chokladbollar för att sedan äta upp dom. 
Perfekt ju! 

Kevin fick en försenad födelsedagspresent, som han verkligen älskar! Spelar på den varje sekund han får. 

(null) (null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Idag efter kevins fotbollsträning åkte vi till kosläppet. Vilket vi gör varje år vid den här tiden på året. Ingen vår utan kosläpp. 
Sedan var det bara att åka och handla. 
Tog en snabb sväng till H&M, kom därifrån med två söta linnen till Ellie. 
Väl hemma gjorde vi en plåt med köttbullar och en till plåt kycklingbullar, även potatismos  och blomkålsmos. 
Jag trodde jag skulle göra för mycket bullar, men det hade en brinnande åtgång. 
Ajaaa näst gång får det väl bli 4 plåta. Perfekt att alltid ha i frysen! Då mina barn verkligen älskar köttbullar och kycklingbullar. 

Avslutar söndagen med lite mer städ, baka mer chokladbollar och en febrig dotter. 
Kom som ett brev, eller kanske inte.
Hennes humör har varit lite upp och ner, nedstämd och trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0