Planka

Ibland är det inte lätt att tillfredsställa hela den här familjen utan att göra tre olika rätter 🙈

Så hade jag en dag då jag kände att idag ska alla få en rätt som passar alla.

Jag: jag fick sallad, halloumi och kyckling.

Barnen: fick kyckling och potatismos UTAN sås men med sallad som inte kom med på bild.

Fredrik: fick någon härlig bit kött, potatismos, en massa sås och bacon! 

(null)
(null)


Jag är ganska så kräsen i mat, Kevin med.
Medans Ellie och Fredrik äter allt. 
Så vi brukar ha två val möjligheter som ändå påminner om varandra. 

Hur gör ni hemma med måltider?
Gör ni special kost eller bli det lika för alla? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag o Carita äter oftast samma sak.

2019-05-23 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0