Timmarna efter



Jag säger bara att det här var det godaste jag ätit på länge. Var as hungrig.
Jag tror jag fick ha min lilla prinsessa, hud mot hud i tre timmar.
Vi kontakta om världen och njöt livet.





Men sen så var dom tvungna att ta och väga och mäta..
Dom tvinga mig att gå och kissa, gick ingen vidare, så fick sitta och dricka en massa äppeldricka.
Då gick det:)



När jag kommer tillbaka så får man se det här. Tror att mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen.
Jag insåg hur underbart lycklig jag var.



Hitta ett fott av tryck på magen! haha



Tyvärr så var bb fult så fick stanna kvar på förlossningen
Vilket inte kändes så bra, man hörde allt som hände utanför dörrarna.
Men det gick bra, vi fick några timmar sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0