klagomål

Det tråkigaste men en av det bästa vi har gjort var att flytta ut i ingen stans.
Är sjukt fint, barn och hundvänligt MEN jag känner inga fler än Tina och Conny.
Jag kan ju inte vara där 24/7 när Fredrik är borta. Det är inte så att det är så många som frivilligt åker ut hit efter jobbet/skolan. För mig och Ellie att åka bort 4-5 är inte det bästaste´, som bara vissa kan förstå varför.

Så vad gör man då? Letar upp andra människor att umgås med så klart.
Men hur? Det går ju inte att man går fram till någon och frågar vill du leka, så som man gjorde när man var 4 år.
Baka en paj och ringa på grannar som på filmer? Ragga på en bar?

Jag får helt enkelt skaffa mig ett sl-kort och börja hänga på mammagrupper inne i stan.


Kommentarer
Postat av: Tina o milo

Du får vist vara här så mycket du vill.. Vi har inget imott det. Puss

2012-04-20 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0