Fina helgen


 
En super härlig dag med både mini golf och bad.
Vädret var på topp och två nöjda barn.
Vi tog bilen till siggesta, picknick och
lek vart det innan båda barnen sov i vagnen.
Johanna, Fredrik och jag passa på att spela mini golf och
hann även med glass innan Ellie vakna.
Kevin han sov vidare han.
Vi besluta att åka till stranden i stället.
Så mysigt vi hade på stranden.
Efter att ha badat en stund så börja Fredrik och Ellie byggde sandslott.
Johanna, Kevin och jag satt och myste i solen.
Till middag vart det tacos, släng ihop mat, snabbt, enkelt och super god mat!
En fredags film med chesscakes i jordgubbar och chips med dipp.
Mitt favorit godis är just chesscakes i jordgubbar,
kan äta hur mycket som helst.
Jag lovar er att ni missar något himmels gott om ni inte har smakat.
 
 
Klockan 7 gjorde mina små älsklingar morgon.
Så tysta som möjligt försökte vi vara för att inte väcka Fredrik och Johanna.
Ellie fick frukost, efter det gjorde vi secons, duscha och lekte i Ellies rum.
Innan dom vakna.
Fredrik lyckades skrämma mig,
då han helt plötsligt ståg i rummet.
Slänger in brödet i ugnen och fram med all frukost tillbehör.
Passa även på att bjuda på min hemmagjorda curde.
Gott och fler såna kommer det bli men kanske med andra smaker.
Ut till stavsnäs.
God lunch hos Fredriks mormor.
Liten loppis och vi utmana Fredrik att bli upp skjuten av en ställning.
Vilket han gjorde och vilken min han gav,
synd att jag ingen bild fick på den.
I det här fina vädret ville vi inget annat än att bada.
Så iväg till stranden.
även jag bada under tiden Kevin sov så gott.
Hoppa från bryggan, bada, leka med bollen och
leka i sanden ja behöver jag säga att vi njöt ??
Farmor och farfar bjöd på god middag och sedan tog dom Ellie på cirkus.
20 över 8 kom dom hem med en super galen dotter som var uppe i 100.
Vällingen i bilen och tre sekunder efter vi lagt henne i sängen så sov hon som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0