helgen

 

Vi har varit i stavsnäs och umgås med Fredriks familj.
En liten båttur med Fredriks mormor och morfar.
Var hur trevligt som helst, bortsett att det var lite smått kyligt.
 Ellie tyckte det var as roligt.
Fika, mata fåglar/fiskar,
känna på vattnet och kollat på den fina utsikten.
Mot kvällen vart det grillning, super gott och trevligt.
Kvar över natten vart vi.
 
 

 
Rullade vidare till stan för att hämta mina tre yngre små syskon.
Vi åkte vidare till Aspuddsparken för att titta på djuren,
men det var i plaskdammen vi hamna. Lite picknick och lite mer bad.
Tog vi vårt och åkte till nypan istället.
Där dom har en barnpool och en stor pool.
Hemma var vi vid 8 och då vart det filmys med jordgubbar och nutella.
En kärleks film, jag bara älskar kärleks filmer.
Fredrik är inte så förtjust i dom,
det ska vara mer våld och det ska gärna spruta massvis med blod.
Men vi har aldrig bråkat om vilken sorts film vi ska se,
 bara lite klagomål från mig. Haha
 
 
Söndag var en stor shoppar dag, mycket roligt kom jag hem med.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0