Picknick & vattenlek

 
 

Picknick stog på schemat idag.

Långt behövde vi inte gå och mysigt var det.

Hundar och barn var nöjda.

Dock blåste det för kallt efter ett tag så vi tog en promenad.

Hemma efter 12 och båda barnen sov.

Lite tv tittande under tiden sydde jag också.

Den nya tv serier Devious Maids,

grymt bra och påminner väldigt mycket om desperate housewives.

Me like.

 

Ut gick vi med en hink full med vatten och vatten lek vart det allt.

Som vanligt sov Kevin .

Vattnet tog slut och istället fick det bli lite lek i sandlådan.

Lite middag sedan fick Ellie måla i badkaret.

Ni kan ju gissa att jag fick skrubba badkaret och Ellie efteråt.

Nu ska Fia och jag titta på Devious Maidszz,

äta lite bär och sedan ska jag plocka fram symaskinen

för att fortsätta med mitt.

Hoppas Kevin accepterar det.

Annars blir det att mysa med honom,

mer mysigare än att sy.


Kommentarer
Postat av: Jela - Nybliven tvåbarnsmamma

Mysiga bilder! Det finns 'Badkritor' som inte är lika jobbiga att skrubba bort :-D

Svar: Tack så mycket för tipset.Vet du vart man kan köpa såna ??
Ina - en mammas historia

2013-07-04 @ 14:23:32
URL: http://jeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0