skansen

 
 
150 kr. ja dom har höjt.
Men jag måste bara säga att skansen är så otroligt mysigt ställe att vara på.
Jag tycker att det är super att skansen behåller det gammalt, så som det var förr.
Det som är tråkigt är att det är svårt att se djuren då det är så mycket buskar och träd i vägen.  Det är ju förstås det bästa för djuren.  Men som besökare vill man se.
Lil skansen är ett roligt ställe för dom små att springa runt på och testa allt.

Mjukglassen är som bäst på skansen.
Om det är glassen, stället eller glädjen som gör den så god.
Ett ställe jag vill fortsätta gå med mina små älsklingar varje år.
Om dom inte får för sig att göra om hela stället till något annat skansen inte är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0