Inför nyår

Jag funderar på att den här nyåren ska jag ut.
Hoppas på att få barnvakt så jag kan få fira in det nya året med min stora kärlek.
Känns så elakt att inte ha sina barn nära, känns som hjärtat brister när jag är mer än en meter ifrån dom.
Men jag vill också gå ut, ta någon öl och sminka mig tok för mycket med någon snygg outfilt.
Svårt att göra både och.. 
 I år blir det nog att fira från mina småttingar.
Vart eller med vem, har jag ingen aning om.
 
 
Dessa två är mina två favoriter.
Svåraste valet är ju vilken ska jag välja?!
 

Kommentarer
Postat av: Det Mjölkfria Köket

Jättefina klänningar båda två! Men själv hade jag nog valt den översta :)

Svar: Tack :) tror att det blir den första, kommer förmodligen använda den mer oftare än den andra.
Ina - en mammas historia

2013-11-14 @ 17:13:46
URL: http://detmjolkfriakoket.blogg.se/
Postat av: Johanna

Båda är jätte fina men jag tror att du skulle passa mer i den översta

Svar: Ska åka och testa den när tiden finns :) tack Johanna
Ina - en mammas historia

2013-11-14 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0