28 nov 2014

Ytligare ett bra skäl till att planera sitt bröllop

i god tid är att det finns

möjligheter att ångra sig. 

 
 
Vi hade bestämt inga lekar.
Men jag ångrade mig, så jag lyckades övertala han om att en lek måste vi ju ha.
Det verkar ju så roligt på
videoklippen jag har sett.  
Fredrik höll med. 
Så skoleken blir det!
Som kommer få äga rum mellan
middagen och tårtan. 
 

Jag har meddelat det till en av tärnorna, 
Fredrik ska få nämna det till sin bestman. 
Så får dom komma på ett gäng roliga frågor.
 
 
Tur för ångerrätten :D 
För än så länge är det enda jag har gjort. 
Det enda som har varit säkert val sedan början är färgtemat 
och han jag ska gifta mig med. Hahaha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0