Mammafitness

 
Något att satsa på. Dags att göra något åt den här kroppen.
Ja men efter utomalandsresan.
 
www.mammafitness.se
 
Det är dyrt, men kanske värt det. Tyvärr har jag inte det lättaste att dra till gymmet.
Varannan vecka,men jag vill köra minst tre gånger i veckan.
Så det här kanske passar mig, får ge det en chans.
 
kommer få tillgång till "Min sida" med funktioner som

individuellt anpassat kostschema

individuellt anpassat träningsupplägg

kostdagbok/kostregistrering

träningsdagbok/träningskalender

recept som är anpassade efter ditt kalroibehov

forum

vikt & mått diagram

bildgalleri

feedback från Personlig tränare och Nutritionist

Du behöver inte vara gravid eller mamma för att vara kund.

Du kan träna både hemma och på gym, du får ett program som är anpassat efter just dina behov och förutsättningar.

 

Allt det där får man betala,

990kr / 35 dagar. Fortsättning 750 kr / 30 dagar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0