Pepparkakor

Älskling finns ingen i världen som får köpa dig.

Idag så har vi varit glada och busat.



Så här blev pepparkakorna.

Nästa gång jag får baka igen så ska det bli lussebullar. Fredrik har gett mig bakförbud. hahaha
Ne men det är bara för att det är fullt i frysen. Jag hoppas att i den nya lägenheten har en stor frys!
Då lär det inte vara några problem med full frys, då kommer den säkert vara tom bara för det.

Slagit in julklappar och packat en kartong med köksgrejer känns som det aldrig tar slut med packning och julklappar.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Vill egentligen skriva att Ellie är så sjukt söt i varje inlägg, men då blir du nog rätt trött på mig ;) hur som helst så är hon iaf sååå söööt! Och hoppas att vi ses någonting i jul! Vart ska ni fira? :-) kram

2011-12-06 @ 08:03:00
Postat av: Ina

Klart man inte tröttnar;) vilken mamma som helst blir överlycklig när någon säger att ens unge är söt!;)

Det hoppas jag med;).

Planen är väl att åka till Fredriks föräldrar på morgonen och efter det åka till min mamma. Hur ska ni göra?

2011-12-06 @ 14:02:57
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Jessica

Min prinsessa, så otroligt fin! :D<3

2011-12-06 @ 17:00:09
URL: http://jessmems.blogg.se/
Postat av: Josefina

Haha jo det är klart ;) okej jo vi ska också fira på Värmdö, hos min familj i gustavsberg. Så vi kanske ses nånting däromkring då :-) var ju länge sen man fick gulla med Ellie nu :))

2011-12-09 @ 14:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0