frågor om LCHF

Jag tänker nog dissa LCHF metoden.
Pågrund av ammningen. Plus så älskar jag potatis, ris och bröd lite väl mycket.

Har ju sett att folk rasar i vikt, snabbt. Men det jag undrar vad händer när man har nått sin målvikt.
Slutar man med LCHF metoden då? Om man gör det går man inte upp igen?
Om man fortsätter med metoden fortsätter man inte gå ner i vikt?

Är det inte bättre att äta som man har gjort hela tiden fast undvika socker och röra på sig varje dag?
Som att vara ute och gå/jogga eller träna.

Jag ska bara köra med att försöka undvika onaturligt socker,
men vad fan det är socker i allt typ.
Så ska jag fortsätta gå varje dag ca i en timme.
Om någon månad så får jag ta i med något annat
.
Kroppen behöver få tid att läka i lugn och ro.
Fettet på rumpa, lår och mage ska bort, helst innan sommaren.
Får se hur det går. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0