Mina två...

Mina två bästa låtar just nu

Thosasnd fott kruth - Fire it up

Lady gaga- bad romanc

Mina två bästa kompisar
Jessica och Amanda

Mina två bästa saker som gör mig stark

När människor jag älskar klarar sig från en kris och min hund Zelda

Mina bästa sidor hos mig

Glad och bra att lyssna?

Mina två bästa bilder på mig



Mina två bästa drycker

Oboy och te

Mina två bästa maträtter

Köttbullar o mos och spagetti och köttfärssås




Mina två sämsta saker jag inte gillar

När saker går sönder och när folk försvinner

Mina två sämsta sidor

mitt humör och svårt att lita på folk

Mina två sämsta vänner

hmm, behöver nog inte skriva vem som är vem.. tror dom vet själva

Mina två sämsta saker som gör mig svag

tjejveckan och dåligsömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0