:)



Klockan jag fick av älsk i för tidig julklapp.
Me like !

Det är verkligen chill på jobbet nu. Finns inte så mycket att göra så man städar och städar bara för att ha något att göra. Snart är det den 15 och då slutar jag jobba... Tråkigt men men.
Får komma på något annat att göra istället:)

Ska ta på mig lite kläder och dra till hammarby sjöstad.
För att träffa sova på killens jobb, spännande va;) haha

Ska börja skärpa mig med bloggandet, har inte så mycket tid längre.
Vet inte vad som händer med tiden men den försvinner bara!

Kommentarer
Postat av: malin

Snygg klocka ju :) äruu nööööjd ? ;P



haha läskigt sova på hans jobb. Fast det kanske bli myspys :)

2010-12-06 @ 18:02:06
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0