;)

Mitt nya rum är lila och fint:)
Men inte riktigt klart än. Man måste ju möblera om.
Har sjukt underbar pojkvän, medans jag sov så spakla, slippa och måla han!
Ja jag har sjukt dåligt samvete, så just darför ska han få en liten överraskning.

På fredagen så var vi ute o festa, as kul! Träffa trevlig månniskor ute på värmdö:)
Värmdö är kanske inte så tråkigt som jag trodde?!
Men asså på lördagen så mådde man inte alls på topp, säng liggande hela dagen och natten.
Man mår som man förtjänar! hahaha
Söndag:) vakna jag fett tidigt vid halv 5. försökte hitta på något så jag inte skulle väcka mamma.
Hade inget eget rum så fick sova i syskonas rum.
Fredrik kom över hjälpte mig med det sista i rummet, fast då hjälpte jag till lite. hehe
Sov hos Fredrik:)

Har börjat jobba i mixen! VAD TÄNKER MÄNNISKORNA MED?
Tungt som fan! jag svag som fan! xD
Vad kul att vara där men asså jag är helt död i kroppen. Orkar knappt röra mig.
Börjar kl 7 i alll fall:)
Men måste rör mig mot bussen,
Peace out!

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh jag vill oxå måla om mitt rum. Vill inte ha bajsbruna väggar längre. Nu vill jag ha vitt vitt vitt! Ljust ska det vara. Annars blir jag så deppig, aaaaahahahhaha :P skoja.. eller ne det gör jag inte!



Okej ja ska kolla in o se va lilla du har för bilder :)



Justdee. hur gick det me ansökan till komvux. Sista dagen imorgon :o

2010-11-02 @ 19:46:50
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0