hehe

Dåligt med skrivande ser jag. Har typ varit hos killen hela veckan så har inte hunnit skriva något i bloggen.
Men jag ser att jag ändå har haft besökare, rätt bra ändå. Tackar.
Idag Fredag så ska jag åka och jobba, slutar halv två. Efter det så ska jag springa runt i stan och kolla efter nyårs klänning och lite smått och gott med gull Malin:)
När vi är klara så blir det att jag måste åka hem och packa inför morgon dagen. Dags kryssning med mamma och några släktingar på lördagen:). Så måste gå och lägga mig tidigt faan! hahah


Påminelse ladda kamran!



Nelly Furtado all good things



Gammal men fortfarande bra! haha

Asså jag har sovit dåligt den här veckan så har varit sliten. Men så går det när man går och läggr sig sent och går upp tidigt. Men idag så är jag jävligt utvilad känns det som. Men det är 6 minus grader ute. Då mår man lite smått dåligt. haha
Men det är bra, för vi har fått vår svenska vinter igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0