Sjuk

När man vaknar i morse så har man feber! inte alls bra. Så fck ringa jobbet och sjukanmäla mig.
Men fick massor gjort idag ändå. Sovit och sovit. haha nee inte bara.
Fixat klart med rummet, det enda som saknas är Fias säng:)
Fixat julklappar till Mamma, dom tre yngsta syskona och pojkvännen.
Dom som är kvar är hunden, mammas kille och ena lillebror.
Sen så vet jag inte om man ska köpa till någon kompis, klart man ska!;)

Varför jag har köpt julklappar nu är för jag orkar inte julstressa mer än nödvändigt,
stress blir det alltid till julen. Då hinner man inte att köpa i lugn och ro, oftast så blir det inte bra.
Jag är nöjd med julklapparna som jag har köpt, hoppas bara dom blir det.
Desutom så har jag slagit in dom och hjälp mamma med att slå in.

Fika med Elle. Vi snacka shit, hämta Simon i skolan och jag fick fixa hennes ögonbryn. Så hann jag också klippa Simon.



Istället för att ligga hemma och villa så gör man allt det här. Känns bra men nu behöver jag slagga!
Men Fia ska läsa högt för mig och sedan så ska vi kolla på film och efter det så blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0