Fredag morgon:)

Så där ja.
Nu blir det bra. Min kropp kommer vara död. Stressar fan sönder mig. Sprang till nattbussen för gick hemifrån lite sent, ovanligt nej!?!
När jag är framme i fruängen, kollar jag fel på klockan och springer till jobbet, gissa vad arg man blir när man inser att kl inte alls är så mycket.
På jobbet är det ju alltid stressigt, när det inte är det så blir man rastlös. haha
På väg hem så sprang man till bussen för att hinna med den!
Hemma så tömmer man allt, river ner skåpet för att byta plats, så man bygger upp det igen.

Idag underbara fredag:)
Så vet jag inte riktigt hur det blir, folk verkar planera in andra saker också.
Men är lite smått party sugen.
Men det viktigaste idag är att skriva in mig på eng kurser om det finns plats!
Sedan så har jag inte så mycket annat val och se hur resten av dagen blir.

Dax att dra till bussen igen;) hahaha
Skriver något senare idag.
peace out !

Kommentarer
Postat av: Hiba

tack =)

2010-10-29 @ 19:10:25
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0