Helgens festligheter



Strumpbyxor från HM
Kjol från Gina Tricot
nättröja från Bik Bok
Bikini överdel från Cubus

Åkte till Handen för att fira Mats 22års dag;)!
Här kommer lite bilder ifrån fredagens firande.











Lördagen så var man ju typ halv död. haha
Var trött hela dagen. Men gick upp ur sängen och börja fixa mig.
Middag med killen och hans släkt, spännande!?




Tröja från Cubus
Linne från en kompis
Jeans från Jc

Middagen kunde ha gått bättre om man inte var helt död. Satt tyst som en mus.
Hahaha
Efter det så Åkte vi hem till mig och kollade på en film The Road as dålig och seg så jag somna under halva filmen, tror att jag skulle somna även om den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0