lite det och lite så

yääy bloggen är ändrad igen, blev as snyggt. Nu nöjd;) haha
Måla färgen är nu köpt, lilla blev det. Behöver tömma Kimmy rum nu.

Min buss resa var död. Inget hände och knappt några folk. hahaha
Men idag så kommer det vara en massa fulla människor.

Idag så blir det att träffa min gull tjej idag igen, för att skriva in oss på comvux.
Vi ska börja plugga!
Efter det så blir det att träffa Elle och ta en fika.
Om tid och ork finns så blir det att tömma kimmy rum.
Är så jävla sliten, magen håller på att göra mig galen så knappt sovit.
Men jag måste bli klar så man kan börja måla!

ska fixa mitt te sedan blir det att dra till bussen igen,
så hörs vi senare eller imorgon natt. 


Hardcore Superstar - Moonshine



Kommentarer
Postat av: Hiba

Riktigt fin blogg! :)

2010-10-28 @ 02:59:30
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0