peace

Åka till jobbet, trött och frysen! haha
Slutar halv 12 idag, yäääy!
Har lite mycket att göra eller så har jag inget alls. Lite val frit:)
Behöver fixa ett nytt naglack, gå lång promendad med hunden. Det enda som är viktigaste.
Det andra är bara små saker.
Men den stora frågan är filmkväll eller ute kväll.
Är ensam hemma så vad jag än bestämmer så ska hunden vara med.
Tar det som det kommer:) haha
Jävlar mitt hår står åt alla håll och så är det lockigt, dålig hår dag eller har inte ork att fixa det! Som tur är så ser ingen mitt hår ändå. så vad spelar det för roll! haha
osminkad och ofixat hår, då kanske folket på bussen låter mig vara. hahaha! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0