Alla pengar pratar men mina säger bara hej då!

Idag fick man sin första lön på länge.. yäääy
Men mer än halva försvann. Känns inte alls bra.
Slitit i en månad och pengarna bara försvan på en dag.

Men jag kan avslöja vad jag gjorde med pengarna.

3000 kr för att bo hemma.
3500 kr för spinen resan.
300 kr till skor
109 kr för Nivea foundation
40 kr för ett lämpglans
150 kr för mascara och kajlapenna
50 kr flr dip liner
20 kr för foundation "svamp"
70 kr för en ring
195 kr comviq kompis



Imorgon blir det att köpa julklappar till dom tre små.
(skönt att få det avklarat, så är det inte så mycket nästa månad)


På onsdag så blir det att köpa målar färg och tillbehör.

Så mina pengar säger bara hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0