If you can hear this

Låten som gått i mina tankar hela dagen:)

Nomy- if ypu can hear this



sjukt underbar låt, brukar lyssna på den när jag är upprörd.
Blir alltid lika lugn:)

Jag tycker det är as dåligt SD kom med, tycker det är för fel.
Så nu har jag skrivit vad jag tycker om SD. Orkar inte dra upp en massa politek.
Blir bara bråk! 

Vi gör hela min dag kort och enkel, börjar jobba halv 11 och slutar halv 8. :)
Träffa gull sakki en snabbis! klaaart:D

Har försökt söka jobba, tror ni det gick bra?
NEEEEEJ!!
Skulle öpnna en ny hotmail, tror ni jag kommer ihåg lösenordet?
NEEEEEJ!!
Tror ni jag gav upp?
JAAAA!!

Får göra ett nytt försök imorgon. Galet slut idag.
Delicato tar döööd på mig;)
Men helt klart värt det när pengarna rullar in.
Jag kanske ska få prova på att vara i mitten istället för att packa!
Kanske mycket roligare



Nu så är det dax att kolla på en film och sedan slagga.
peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0