Veckans planer

Tvättat, klart.
Stor handlat, klart.
Stor Städning, klart.
Bakning, klart.
Bestämt mat, klart.

Jaa då var man väl klar inför helgen.
På fredag kommer Mamma, Christer och lillebror Simon för att fira mig, eftersom dom åker utomlands på lördag.
Lördag så är det kurs, 9-12. Sen hämta Maria, Sofia och Kimmy.
Åka hem och fixa sig och så kommer det lite underbara människor för att fira mig:D!
Blir ju gammal, 21 år.

Imorgon så ska vi åka till norrtälje för kräftskiva (blää för kräfter) hos Fredrik kusin, eller något.
Kommer komma hem på torsdag.
Så darför har vi passat på idag att bli klara med allt, så det inte blir för mycket stress i helgen.

Jag får passa på och säga trevlig helg nu. I fall jag inte hinner blogga.
Men lovar att försöka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0