Annandag jul

Strömavbrott, inte alls kul.. Ellie vakna vid 4 för att äta och då var det shit mörkt. Så jag väckte Fredrik genom att säga vad fan Fredrik, varför släcker du alla lampor!? Allt han säger förlåt. Jag blir lite smått irriterad för att Ellie blir mer arg för att hon inte fått tutten och jag ser inget, med andra ord så får jag inte in tutten i munnen på henne. Så jag säger till Fredrik kan du inte gå och tända. Då säger han att det är strömavbrott. Jippi tänkte jag och använder mobilen som ljus.
Stackars Fredrik, kan inte vara lätt att ha mig som flickvän alla gånger.



Men idag har vi bara varit hemma och fixat. Tvättat och tvättat, tar ju aldrig slut. Så går det om man inte hinner slänga ihop en tvättmaskin varje dag.
Vill få tvättstugelnyckeln så man slipper små tvätta annars så blir det tvättkorgen över full.
Vi börjar få ordning på allt och kommit på hur vi ska ha det i lägenheten.

Jag försöker få Fredrik att vilja åka till IKEA. Men vet ni vad? Det är inte det lättaste. Han har rätt om att få ordning på saker och ting innan vi släpper in fler saker. Hoppas dom som ska besikta lägenheten kommer snart. Jag börjar bli otålig, vill nu! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske brås på Kenta. Svårt att få honom till Ikea också. Mutor/hot funkar inte heller ;-)

2011-12-28 @ 07:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0