Ellie <3 Nalle puh

Lilla Ellie sov fem timmar ensam i sin vagga i natt. Men så vakna hon för att äta lite.
Sedan så la jag tillbaka henne i vaggan.
Istället för att sova så hade Ellie 20 min samtal med Nalle puh, så otroligt gulligt!
Undra vad hon prata om för glad var hon. ;)


Bilderna är tagna under dagen.

Gick upp kl 10 över 7 med Ellie. satte på en tvättmaskin och efter det tog vi på oss kläder och gick en lång promenad. 5km på 55 min. Skönt som fan var det.
När vi kom hem så kokade jag en kopp te till mig och börja med vika och hänga upp tvätt. Sorterade Ellies kläder. Fixa med hennes rum. Hänga upp Fredriks kläder på galgar. Tömma diskmaskinen och byta plats på saker i köket. Till slut så vaknar Fredrik och vi äter frukost, hungrig ja! Skrev ner en matlista och åkte och handla.
Så klart så kom vi inte hem med bara mat... Köpte nya säng kläder, galgar och smällare till nyår. Visar sängkläderna imorgon;)
När vi kom hem börja jag hänga upp mina kläder, under tiden fick Fredrik laga mat och roa Ellie. Inser ganska snabbt att vi behöver fler galgar! FAAN! Men nu så ska jag bara få Ellie att somna så ska jag bara fixa med en sak till sen så tänker jag sluta för dagen. Just ja jag måste även hänga tvätt igen, suck. Tvättat tre maskiner idag och tro mig det behövdes... hahaha

Kanske ska njuta av lite glas eller en smoothies när jag är klar. Fick en mixer i julklapp. Överlycklig! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0